Sunday 15 July 2012

Program "COOKING WITH LOVE" Daripada Kolej Imperia

Program ini adalah program memasak bersama anak-anak yatim yang telah dianjurkan oleh kolej Imperia. Program ini telah dianjurkan pada 14/7/12(sabtu). Pelbagai aktiviti yang telah dibuat untuk memeriahkan lagi program ini. Antara aktiviti-aktivitinya ialah seperti bergotong royong, sukaneka, memasak dan sebagainya. Program ini amatlah bermakna buat rumah anak yatim ini kerana ia dapat memberi kasih sayang dan keperihatinan terhadap budak-budak yang tiada ibu bapa dan miskin.  Antara aktiviti-aktiviti yang telah diadakan:


Pelajar-pelajar dari Koloej Imperia mengenali lebih dekat dengan budak-budak di rumah anak yatim ini. Mereka telah diberikan saguhati daripada pelajar-pelajar tesebut.

Beramah mesra bersama anak-anak yatim


Sebahagian darinya memulakan aktiviti memasak


Permulaan bagi acara sukaneka



Pelajar-pelajar turut mengambil bahagian dalam acara sukaneka ini.


Bergambar kenag-kenangan sebelum pulang


Sumbangan dari pihak Nur Iman kepada Penganjur majlis


Kami berharap program seperti ini akan kerap dilakukan di rumah anak yatim ini kerana ia dapat mengisi masa yang terluang kepada kanak-kanak disini disamping dapat mengeratkan hubungan silaturahim sesama kita. Akhir kata, pihak Nur Iman mengucapkan ribuan terima kasih kepada pemganjur yang sudi meluangkan masa bersama-sama kami.



0 comments:

Post a Comment